Jeg syr bringeduk, belter og fangbelter og veskepynt til alle bunader. Ønsker du å bestille? Priser ser du på høyre siden.

mandag 6. juni 2011

Litt om meg.

Hei!

Velkommen til min blogg.

Jeg har lenge tenkt på å starte denne bloggen. Nå er jeg endelig igang.
Jeg er en mor på 42 år med 3,5 små på,6 og 7,5 år. Gutten min på 7,5 år har CP.
Barna er hos meg annenhver uke så da er det travelt.
Jeg er sammen med en flott mann og vi flytter vel sammen etterhvert.

Til daglig jobber jeg som Brukerstyrt Personlig Assistent (BPA) for 3 funksjonshemmede + at jeg er støttekontakt for 2 herlige damer og trives veldig godt i jobben min.
På fritiden broderer jeg bringeduk, belter, fangbelter på bestilling og til venner.
Jeg syntes det er så utrolig flott med bunad til både liten og stor.
Jeg har brodert siden jeg var jentunge sammen med mamma.
Det er ikke noe som er så avslappende som å sette seg ned og finne fram nål og tråd og se fargene komme til liv. Det er så utrolig mange flotte mønster og farger.



Farger ser du her:








Ingen kommentarer: